9 Kasım 2008 Pazar

Nasil gecti anlamadim..

Gecen hafta kmap yaptiktan sonra bu hfat inanilmaz hizli gecti ben bile anlamadim.. Zaten ilk iki gunum uyuyklayarak gecti diyebilirim. Sali gunu secimler vardi ve hepinizin bildigi uzere Obama secimlerde rakiplerini acik ara geride birakti. Hatta McCain kendi eyaleti olan Arizona'da bile ustunluk kuramadi. Universite ogrencilerinin cogu Obama taraftari, onlara siyahlar ve orta yaslilar da eklenince secim gunu gorulmeye deger bir hal aldi.

Secimleri izlemek ve konsere gitmek icin Sali aksami ben de sehir merkezine gittim. Malene ve Adam beni yarim saat kadar beklettikten, ben de 2 tane 36 lik film bitirdikten sonra Congress Hotel diye bilnen cok guzel bir yere gittik. Bir tane iceride bir tane disarida olmak uzere iki tan konser alani, 3 ayri temali bari ve ust katta da normal otel odalari var. Ben sadece otel oldugunu saniyordum ama aslinda her istege hitap eden barlari icerisinde barindiriyormus. Cesit cesit biralarinin yaninda guzel guzel de kokteylleri var. O aksam Norvec'ten Big Bang adinda unlu bir grup gelmis. Ama ona ragmen giris ucretsiz. Ustelik grup icin daha da kotusu herkes konser alanina sandalye cekmis, televizyondan secimleri izliyor. O yuzden uzulmedim degil onlara. Ama dedigim gibi insanlarin tepkisi ve mutlulugu gorulmeye degerdi. Obama'nin zaferi ilan edildigi anda herkes yerinden firladi, bagiris cagiris durmadi diyebilirim. O sirada ben de Adam ile konusuyordum, ikimiz de nedense 3 yil icerisinde gercekten kotu bir sey olacagina inaniyoruz, hayirlisi..

Biraz konser, biraz bira, biraz muhabbet derken saat 12ýe geliyordu ve biz de oradan kalktik, gidip doner benzeri bir sey yedikten(evet hem pis hem de 700 kalori) bir guzel uyuduk..

Carsamba gunu aksam gene yuruyus klubu ile beraber gecti. haftaya veya sonraki haftalara bir poker turnuvasi ayarlamaya calisiyorum, topladigimiz para da klube gidecek, uyelere canta, uyku tulumu olarak geri donecek. Bunlari konusup bir seyler yedikten sonra ayrldik, evlerimize gittik..

Persembe gunu ise karanlik odaya keskin bir donus yaptim. Uzun bir suredir fotograf basmiyordum ve bu baya rahatsiz ediyordu, en sonunda cirkin kotumu ve eski t-shirtumu giyip kendimi kimyasallarin arasina attim. Ilk basta biraz zorlansam da biraz ugrastiktan sonra guzel bir seyler cikmaya basladi. Boyle ara verince kendi fotograflarimi da performansimi da hic begenmiyorum, biraz daha ustune dusmem gerekiyor fotografin...

Cuma gunu ise cok sikici baslayip inanilmaz eglenceli bitti, onu da yakinda anlatacagim...

Hiç yorum yok: