19 Kasım 2012 Pazartesi

Yemek Menümüz

En son bir şeyler yazdığımdan beri tabiki gene yıllar geçmiş. En son Lake Huntsville'e kampa gitmiştik.  O zamandan beri kendi evime taşındım, bir kere daha kampa gittik, deniz kenarına gittik, okuldan kendi çapımda önemli bir sunum yaptım ve neredeyse bütün hayatımı düzene koydum. Artık tekrar blog yazma zamanı geldi sanırım, üstelik bu sefer aksatmadan. 

Detaylar ile geri döneceğim ama öncelikle biraz öğle yemeklerimden bahsetmek istiyorum. Türkiye'de genelde, öğle yemekleri firma tarafından karşılanıyor. Çalışanlar düzenli bir şekilde yemeklerini ya firma yemekhanesinde yiyor ya da firmanın kendilerine verdiği kuponlar ile anlaşmalı restuarantlarda karnını doyuruyor. Burada ise öyle bir kültür veya anlaşma yok. Bazı büyük firmaların yemekhaneleri olsa da giriş ücretli oluyor. Çoğu durumda o bile yok. Durum böyle olunca, çoğu insan ve PHD öğrencilerinin neredeyse tamamı yemeğini evde hazırlayıp, beslenme çantalarına koyup işe yanında getiriyor. Benim durumum da diğer PhD öğrencilerinden farklı değil. Ben de evde bol bol pişirip, beslenme kaplarıma koyup, beslenme çantam ile okula getiriyorum. Departmanın veya okulun sağladığı mikrodalgalarda yemeğimi ısıtıp, öğlenleyin karnımı doyuruyorum. Yemekhane de yok mu? Tabiki o da var ama her gün de ona hem para hem de mide dayanmıyor. Onu da sonra anlatacağım.

Bugünün menüsü:

Domatesli beyaz lahana
Pilav
Meksika usulü fasulye ezmesi
2 mandalina
1 Muz
Küçük havuç parçaları
Salata

Hiç yorum yok: