26 Ekim 2010 Salı

Bir Dönüm Noktası

Uzun süredir elle tutulur bir yazamadım ama aslında yazacak çok şey oldu.

Öncelikle temel öğrencilik hayatım bir süreliğine (belki tamamen) son buldu. Boğaziçi Üniversitesi Makine Mühendisi öğrencisi olmayı bırakıp mezunu haline geldim. Artık “Okul bitince … yapacağım..” diye devam eden cümlelerimin gerçekleşme zamanı geldi, iş arama, hayat tarzında değişiklik yapma, sorumlulukların tamamen kendine dönme zamanı çattı..

Uzun süren bir yaz tatili ve “Ben ne yapacağım? Ne işle uğraşacağım? Nasıl bir işte çalışacağım?” soruları ile kendimi kemirdiğim bir dönemden sonra yaz başında başvurduğum Tüpraş’tan olumlu cevap aldım ve şu anda Tüpraş’ta üçüncü haftamdayım.

Bir yandan da Tüpraş ile Boğaziçi Üniversitesi’nin beraber yürüttüğü Yakıt ve Enerji Teknolojileri adı altındaki Tezsiz Yüksek Lisans programına başladım.. Program enerji teknolojileri ve sistemleri hakkında genel bilgi vermeye çalışıyor; ne tamamen teorik, ne de tamamen pratik. Normalde çalışmayan bir kişi için oldukça kolay bir program iken, bir yandan çalışırken yürütmek o kadar kolay olmuyor..

Rutin programım nasıl peki? Hafta içi Pazartesi ve Salı günleri 17.00-20.00 arası ve Cumartesi günü 10.00-17.00 arası Boğaziçi Üniversitesi’ndeyim. Derslerim mühendislikte. Normal günlerde ise genellikle 18.30 civarında İstanbul’un çoğu yerine varmış oluyorum. Gün içinde telefonla görüşmek zor ama gene de mesaj atmayı deneyebilirsiniz..

İşe başladığımdan beri hafta sonu etkinliklerim ise aralıksız devam ediyor.. Onlardan da kısa zamanda bahsedeceğim.

Şimdilik bu kadar,

Sevgilerle kalın…

Hiç yorum yok: