23 Haziran 2010 Çarşamba

Google'ın Yasaklanması

Az önce başka bir konuda Blog yazacakken hadi bir de resim ekleyeyim dedim. Ekleyceğim resmi de internetten bulmam gerekiyordu. Doğal olarak insanin eli Google Images'a gidiyor. açtımi arattım, baktım, bekledim bir daha baktım, resim mesim çıkmıyor hiç. Sonra aklıma dank etti gene her çalışmayan Google sayfasında dank ettiği gibi.. Bizimkiler yasaklamıştı Google'ı Türklere...

Mümkün tabi hala oradan burada DSL'ler bul, oraya gir falan filan ama insana koyuyor birazcık böyle bir şeye zorunlu bırakılmak. "Siz kendiniz düşünemezsiniz, biz sizin ne düşüneceğinizi seçeriz" denmek, birinin size "Aman bakma sakın ha" demesi, koca koca dünya size gülerken sizin arkanızı dönüp hiçbir şey yokmuş gibi yaşamaya zorlanmanız.. Biraz komik aslında, tavşan dağa küsmüş, dağın haberi olmamış konumunda olmak..

He bir de yakında DSL'le giriş yapanları tespit edip onlara küfür dolu bir mail atacaklarmıymış mı neymiş.. Yakında onu da göreceğiz..

Hiç yorum yok: