22 Temmuz 2010 Perşembe

Aşağı Yarışı ve Tekne Takip Sistemi

Aşağı Yarışı (Güney Yarışı), Türkiye'nin en uzun rotalı yarışı. Korza ekibinin bir üyesi olarak ben de bu yarışa katılıyorum. Yarışın ilk etabı, İstanbul-Çeşme.. Yaklaşık 270 DM.. Yani 500 Km kadar. Rüzgarın hızına bağlı olarak gittiğimiz için ne kadar zamanda oraya varacağımızı bilemiyorum.

Ama eğer yarışı izlemek istiyorsanız http://193.223.76.84/taykweb/Default.aspx adresinden takip edebilirsiniz. Benim yarışıtığım tekne IRC I sınıfında Korza.. Program baya kullanışlı ve gerçek zamanlı..

İlk etabın baya uzun süreceğine inanıyorum, sanırım aralıksız pazar gününe kadar.. Bana şans dilediğinizi umuyorum.. Tekneden blog yazmaya çalışacağım.

Şimdilik bu kadar...

Not: Daha detaylı bilgileri www.turksail.com adresinden de takip edebilirsiniz.

Hiç yorum yok: