15 Eylül 2008 Pazartesi

4. hafta sonum da geride kaldi..

Ne yazik ki tatminlerimin altinda bir hafta sonu gecirdikten sonra bir pazartesi ile bir haftaya daha basladim. En azindan guzel uyudum, onun icin mutluyum..

Cuma aksami son blogumu yazdiktan sonra hem ertesi gun icin hem de gelecek hafta icin alisveris yapmaya gittim, kendime gene bir ton et, sebze ve abur cubur aldiktan, az bi para odedikten sonra geri geldim. Burada et reyonu sanki dinazorlar icin yapilmis, hayvanin ceyregini paketleyip reyona koymuslar direk. Sebze ise hem pahali hem de plasik tadinda, tek iyi yani oyuncak gibi gozukmesi, super sekilli ve cok parlak renkli. Ama gene de yeniyor. Marketten dondukten sonra erken yatmak zorunda kaldim, zaten ertesi sabah 6.00 da kalkacaktim bir de o aksam icin bir seyler planlamamistim, tos tos uyudum.

Sabah 6 da kalkip deli gibi kahvalti ettikten sonra 7 de planlalanan yerde bulsutuk, toplam 8 kisi ve 2 araba Mt Lemmon adli yere, 40-50 km oteye ve yaklasik 9000 feet yukseklige ciktik. Hava sabah 15 derece oglen ise 25 derece idi, tabi 40 dereceden sonra felaket rahatlatici geliyor. Yuruyus planimiz 5.5 gidis, 5.5 gelis olmak uzere 11 milden biraz daha fazla olacakti ama giderken yokus asagi 600 feet kaybedip daha sonra hepsini tirmanmak baya zorluyor insani. Hele bir de golge yoksa amela yanigi olmak isten bile degil. Burada tanistigim insanlarin hepsi hiking manyagi, herbiri her hafta sonu hiking e gidip islerini buna gore planliyorlar. Bir de pek bilmedikleri sarkilari var, temasi ise pazartesi gunu sevmedigin bir iste calissan bile pazar gunu doganin koynundasin..

Hafta sonumun tek atraksiyonu hiking oldu diyebilirim, onun disinde biraz oda arkadaslarim ile konusup, odev yapip kendimi temizlige vurdum, bir de alisveris merkezine gittim. Sena'nin kulaklarini baya cinlattim, kendisi olmadan kendime bir kot bile alamadim. Burada indirimler daha tam baslamadi ama bazi magazalar tikis tikis. Bir tanesi her kot deneyene t-short hediye ediyor. Aninda bitmis tabi, baska bir yer kotlari 15 dolara kadar dusurmus, magazaya sanki bomba dusmus. Burada %50 indirim dedikleri zaman 1 alana 1 bedava seklinde yapiyorlar, klasik amerikan teyzeleri cop posetleri ile esya tasirken gorebilirsiniz.

Ne yazik ki renksiz gecen bir hafta sonum ve dolayisi ile bozuk bir moralim oldu ama bunu degistirmem gerektigi icin bu hafata her yere saldiriyorum..

Kendinize iyi bakin, daha sonra gorusmek uzere..

Hiç yorum yok: