19 Eylül 2008 Cuma

Erken gelen hafta sonu..

Bu hafta da benim icin bitmis durumda, ve donmeme ne kadar az zaman kaldigi gun gectikce daha da aklima kaziniyor. Zaman gercekten cok hizli geciyor, daha demin Pazartesi idi, bes dakika sonra pazar aksami gelmis olacak..

Evet, bakalim neler yaptim? Dun (carsamba aksami) dersim bittikten sonra tirmanma klubunun tanisma toplantisina gittim. Cok tatli ve bir o kadar komik insanlar. Dagcilik klubunun asil adi Cliff Hangers yani Bayir Askintilari.. Kucuk bir klub, sanirim aktif uyesi fazla degil. Her carsamba bulusmaya calisiyorlar ve bir de mail gruplari var. Sanirim klubun bazi demirbas malzemeleri var, canta, ip, harness gibi. Iplere bizim(yelkencilerin) gosterdigimizden cok daha fazla onem gosteriyorlar. Biz havuzlukta dugum olmus, pislenmis, ustune basilmis iplere alismis iken onlar neredeyse ipek mendil gibi davraniyorlar iplerine(burun silmek hairc).. Tabi biz en fazla yelken kaybediyoruz ve direge cikacaksak da guvenlikli cikiyoruz, onlar pekmezi aktiyorlar. Sebebi bu olsa gerek. Tanisma faslinda herkes ne kadar tirmandigini anlamadigim bir dilde soyledi. "5-20 tirmaniyorum"gibi bir seyler dediler, 5 metre cikip 20 sinav cekiyorum demek degilse ne oldugu hakkinda hicbir fikrim yok, ama bir tanesi "Aboov"dedirtti herkese, ben de saygi duydum, adamin ne menem bir sey oldugunu anlamadiysam da. Neyse beni de aralarina kabul ettiler, cumartesi gunu gidip bakacagiz neymis ne degilmis. Gene hafta sonu erken kalkmak zorunda kalacagim ama alistim artik buna.. Bu arada klup baskani Turkiye'ye gelmeyi dusunuyormus, hepinize is dusuyor pek tabi.

Dagcilik klubunden ciktiktan sonra hiking klubunun toplantisini yolunu tuttum, sanki rekabet varmis gibi ayni saate koymuslar. Bu haftaki yuruyuslerin hepsi ertelenmis, yeni yuruyusler eklenecekmis, o yuzden gozumuzu acik tutmaliymisiz. Ben de hemen yazildim bir tanesine orada, simdiye kadar hep kuzeye gitmistik, bu sefer pazar aksam ustu guney taraflara gidecegiz, gec saatte donecegiz. Biraz da oralari gormus olacagim. Ayrica sonraki hafta cadirli bir kamp var, ona da yazilmistim, simdi canta, cadir ve uyku tulumu arayisi ve cozumundeyim. Buradaki bur yer kiraliyormus bunlari sanirim, haftaya bunlarin pesinde kosacagim birazcik..

Bu toplantilar bittikten sonra, cuma aksami bir arkadasimin oturdugu yerde barbeku partisine cagrildiktan sonra bir de sinema gosterimine gittim. Sinemanin "Naked Live Girls Unite". San Francisco'da obir striptiz klubunde calisan kadinlarin gercek hikayesi ve nasil sendika kurduklari ile ilgili. Insana gercekten yeni bir bakis acisi katiyor, eger sikilmazsaniz izlemenizi tavsiye derim. Orada karsilastigim baska insanlar muhabbet de tatli oldu, odama baya keyifli gittim anlayacaginiz.

Bugun ise ilk defa labaratuar dersine girdim, bizim embesil gibi yaptigimiz deneylerden daha farkli pek tabi. Gene deneyler cok kolay, gene yonergeler var, ama oyle salak gibi F= ma yazip bir arabanin hizini bulmadik, oturduk ciddi ciddi olcumler yaptik ve ilk defa bir deneyden bir seyler anladim, bu arada Jamie ile tanistim, kendisi lab partnerim olur. Ben kendisini 20 yasinda zannederken meger evli, 30 yasinda ve bir tattoo-piercing dukkani sahibiymis. Ayrica Aerospace muhendisligi okuyormus. Burada zaten sinfita 50 yasinda insanlar gorebiliyorsunuz ve gercekten takdiri hakkediyorlar, kimse "Bizden gecmis artik" demiyor vallahi..

Yarin dersim yok, ama artik ciddi ciddi ders calismam lazim, fluid beni korkutmaya basladi ciddi, ciddi, sonum pek iyi gorunmuyor. Cumartesi ogleden sonra ve pazar sabah calismayi planliyorum.. Allah sonumu hayir etsin, ne diyim..

Kendinize iyi bakin, hepinizi optum..

Hiç yorum yok: