18 Eylül 2008 Perşembe

Yeni bir hafta, dolu bir hafta...

An itibari ile Carsamba, 16.30.. Az once karanlik odadan ciktim, o kadar sure karanlikta kaldiktan sonra ufak bir sok yasadi. Pazartesi gunu filmlerimizin banyosunu yapmistik, bugun de o negatifleri toplu bir sekilde kagida dokmeyi "ogrendik". Benimle beraber bu dersi alan herkes aslinda sanat ogrencisi, ben ise degisim ogrencisi olarak ayricalikli oldugum icin bir muhendis olarak orada surunebiliyorum. Kalan herkes ayri bir tad, ayri bir havada, renkli, neseli insanlar.. Sinifta 18 kiz, 2 erkek var. Ama oyle kiz konusmasi veya dedikodu tadinda bir durum yok, zaten onceden kimse birbirini tanimiyormus, daha yeni yeni kaynasiliyor. Bu yuzden ben de onlarin dedikodularindan fazla dislanmamis oluyorum. Yakin zamanda kagida doktugum fotograflari da scan edip sizlere yollarim, biraz eski usul oldugu icin hem zahmetli hem de oahali oluyor..

Gecen hafta sonu tek basima kaldiktan sonra, biraz zorunluluktan ama genel olarak Sena sayesinde bircok etkinlige kendimi ativerdim. Su anda insaat muhendisliginden kopru projesine ve havacilik muhendisliginin klubune uye olmus durumdayim. Bu aksam kaya tirmanisi klubu toplantisi var, ondan sonra da "Live Nude Girls Unite" adli bir filimin gosterimi var. Onun disinda fotografcilik dersinin mail grubunu kuruyorum, bir de belki hafta sonu gene yuruyuse gidecegim. Anlaycaginiz birden asiri patladim umarim o da bende patlamaz.. Ama Sena'ya ne kadar tesekkur etsem az, beni bana facebooktan arkadas bulmakla tehdit etmese heralde biraz daha icime kapanacaktim..

Hafta sonu hala ne yapacagim belli olmasa da belli planlarim olusmaya basladim, olumluyum mutluyum. Haftaya ilk sinavim var: Mechanics of Solids, yani mukavemet. Konular zaten az, hoca da genelde sinifta cozduklerini soruyormus, ama gene de bir stres, gene de bir karmasa. O yuzden heralde bir gunumu ona ayiracagim, sonra da size anlatirim neler oldugunu..

Kendinize iyi bakmaya devam edin, hepiniz opuldunuz..

1 yorum:

Sena dedi ki...

Have you met Mete?