26 Eylül 2008 Cuma

Yemek Tarifleri 1: Sadece erkekler icin..

Bu sefer ki yazim sadece erkekler icin zira az sonra yazacagim seyler kadinlarin gelecegi ile ciddi bir sekilde oynayabilecegi gibi gorunuslerinde ciddi bozukluklar yaratabilir, erkekler ile olan iliskilerinde degisiklikler yaratabilir.

Evet iste her AC erkegin gece saatinde yuzune gulumse getirecek sirrimi anlatmaya basliyorum..

Ortaya Bomba Ozel Mete Sandvici

Sabah acliktan mi uyandiniz, geceleyin midenizin gurultusunu duymaktan mi bunaldiniz, "Iki bira ictim, simdi soyle bomba bir sey yesem SEHHANE olmaz mi?"diyorsunuz, iste size kucuk bir tarif..

Hazirlama suresi: 10 dakika(colaklikla dogru orantili)
Gerekenler:
Aclik
Tencere
Tereyag (Iki corba kasigi kadar, fazlasi da goz cikarmaz)
2 yumurta
2 dilim HAM, olmazsa 4 dilim kadar salam
2 Amerikan kasari(daha fazlasi daha iyi)
4 yaprak marul
2 corba kasigi bal
4 dilim tost ekmegi
Istege bagli: Sogan, domates, salatalik, recel, zeytin ezmesi, olursa bacon..

1. Iki dilim tost ekmegini kizartin.
2. Uzerlerine esit miktarda bal surun.
3. Ocagi acin, tencereyi ocaga koyun, 1 kasik tereyag atin, eritin..
4. Salamlari veya Ham lerin iki yuzunu esit miktarda pisirin, yakmayin, abartmayin. Son kez cevirdikten sonra uzerlerine kasarlari koyun. Kizarmis ekmeklerin uzerine birer tane olmak uzere yatirin. Asagidaki resimdeki gibi bir seye benzemesi lazim, yoksa yiyin bastan baslayin..


5. Tencereniz buyukse bir corba kasigi, kucukse yarim corba kasigi tereyagi tencereye atin. Yumurtalarinizdan bir veya iki tanesini (tencere buyukse 2, kucukse 1) tencereye dikkatlice kirin. Karistirmayin. Ebatlarini tost ekmeginin buyuklugu kadar tutmaya calisin (nedenini anlayin) . Bir yuzu pistikten sonra ters duz edin, dikkatlice. Bu sirada diger iki dilim ekmeginizi kizartin. Yumurtanin diger yuzu de pisince dikkatlice ekmeklerinizin uzerine birer birer koyun.

Ortaya not: Ben tam bu adimda yumurtalarin uzerine Ranch denen hafif mayonezli peynirli bir salata sosu surdum, cok hafif mayonez ve biraz daha sert bir peynir de ayni isi gorur.

6. Ekmeklerinizin uzerlerine marullari, soganlari, domatesleri vs koyun..

7. Son kizarttiginiz ekmekleri de her seyin uzerine koyup salyalarinizi silin.

8. Ekmekleri kosegenlerinden kesip sakince saldirin..

Afiyet olsun..



1 yorum:

Mete Mutlu dedi ki...

Sonradan gelen yorum: Yedikten sonr ahazimda biraz zorluk cekmedim degil, hele bir de koydugum tereyag miktari, tabakta kalanlar falan gozumun onune gelince gece gece bira yoruldum ama sabah kalktigimda hala toktum. Az once gec kahvalti olarak ayni tencerede(yikamadan) bir kere daha denedim. Kesinlikle daha guzel oldu. Iki nedeni olabilir. Ya gittikce ustalasiyorum ya da "Ne kadar pis, o kadar lezzetli" savi bir kere daha kanitlanmis durumda..