10 Eylül 2008 Çarşamba

Ohh be sonundaaa....

Daha once internetten bir adet kitap, foto dersi icin kamera ve farkli bir yerden de foto dersi icin kagit, film ve ivir zivir siparis etmistim. Ne yazik ki hepsi ayri bir sorun yaratti bana, amazondan aldigim ikinci el kitap kuryeye gec verildi, ustelik de amazondan takip edilemiyor, yani mumkunse 2. el kitap almayin, alirsaniz kullanici ile irtibata gecin ve kesinlikle kurye numarasini isteyin, boylece siz de takip edebilin, en azindan neredeymis, ne zaman gelecekmis ogrenin, diger turlu butun gun amazonu takip ediyorsunuz. Ikincil olarak kamerayi alirken ilk once kredi karti limitim yetmedi, neler nolmaz diye okulda aldigim kredi kartlarindan birini kullanmistim, ama o yetmeyince bir kere ddaha siparis ettim farkli kredi karti ile. Elimde iki adet siparis numarasi ve bol miktarda uykusuzluk olunca hata ustune hata, sonunda uc adet siparis ve iki adet iptal, gereksiz bir suru mail oldu ve magazanin sayfasi bana kafayi yedirtti. Gunde en az 47 kere bakti internet sayfasi bana durmadan siparisin beklemede oldugunu soyleyip durdu, ben de cildirma safhaasina geldim, en sonunda adamlari aradim ve noldu johnny dedim. Kusura bakma abicim, biz aslinda onu yolladik, geliyor olmasi lazim, sen gozunu dort ac dedi.. Ben de bir OHHHHHH cektim, sayet cuma gununden beri durmadan bu siparisa bakip durmaktan, duramdan siparis numarasini (amma uzun sey) copy paste etmekten sikinti ve sikinti gelmisti cidden.. Neyse sonra bir baktim foto filmlerim de yola cikmis, simdi kendimi dogum gunu cocugu gibi hissediyorum, her ne kadar her birine tonla para odemis olsam da sanki bedavaymis, sanki hediyeymis gibi geliyor (annem babam sagolsun tabi yani haklarini yiyemem, optum sizi), o kadar sikintidan sonra boyle deli gibi rahatladim, ne yalan soyliyim, Heralde cuma gunu hepsi bana ulasmis, ve odami kutular ile doldurmus olacak, kihkih ahahahah ohhh beeee gark gurk pirt....

Iste boyle durumum, simdi utanmadan hala internette bir seylere bakip siparis vermeyi dusunuyordum ki kendime bir tokat attim, salak cocuk aptal misin bir de sen, dedim.. Dedim tabi, uflesene sutu, yogurdu bak gene gecen gunku gibi agzini yakacak yemek dedim, o yuzden 15 km otedeki alisveris merkezine gitmeye karar verdim, istedigim cantalardan birinin fiyati yariya inmis cunku :).. Sena sayesinde bir alisveris manyagina donustum yani (optum senacim seni de ) Olsun abicim, keyfim yerine geldi napayim, simdi foto dersine gidicem, pazartesiye kadar 70 kusur foto cekmis olmam lazim ama dert mi kardesim artik, haha, cumartesi gunu gidecegim hike ta cekerim tamamini, mis gibi de olur, serbet gibi de olur, bal gibi de baklava gibi de... hahaha keyfim yerindeee

Kendimin de asosyal oldugunu dusumeye baslamistim ki yok yok mete bir dur dedim simdi, kefyin yoktu senin, bak simdi gene atlarsin zarta zurta sonra gene dolu olursun dedim, sayet oyle oldu da... Gene de bu kadar isin arasinda mis gibi yemekler de pisiriyorum.. Gecen gun bir baktim, soganim oluyor, patatesim yeni bir agac olmus, tavuklarin da son gunu, aldim hepsini koydum tencereye, ustune biraz cokokrem biraz recel biraz soya sosu, hapur hupur yedim.. Yok yok cokokrem recel de yok da sogan-patates-tavuk-soya sosu uclusu mu ne kac iste, bayaa guzel olyuor, yerken agzim feci yandi, 2 gun yemek yiyemedim, baya da ekonomik oldu yani...

Simdi kendime bira alacak birini bulmam lazim gene, bu sefer 68 li koli aldiricam kendime, biraz stogum olsun ki arkadaslarimi da eve cagirabileyim..

Simdilik buradayim cicikolarim, artik diger sayfa ne oldu bilemedim ama biraz burada devam edelim.. Kendinize iyi bakin, optum yaladim, sarildim..

Bu arada ablam da fransaya gittim, 1 sene orada, artik baya dagildik ama soyliyim de bir hikaye yazsin, buraya yapistirayim, herkes okusun, ogrensin, evet Mine, bana mail at, beni ugrastirma (optum)

(COK SIMARDIM COK)

Hiç yorum yok: