13 Eylül 2008 Cumartesi

Evet bir cuma daha geciyor..

Su anda saat 16.30, cuma ve aksama hala ne yapacagim belli olmadi. Zaten ortalik eskisi gibi canli degil. O yuzden dunden baslayarak ne oldugunu anlatayim. 

Dun oglen yazimi yazdiktan sonra havuza gittim, iki gidim yuzmeye calistim, ama hem uzun zamandir hareket etmemekten hem de heralde dizi izlemenin verdigi yorgunluktan iki kulacta bayilip kaldim. Biraz cirpindim, yanimdaki canavarlarin yari hizinda yuzmeye calistim, ama adamlar oyle boyle degil, benim 2 kati hizimda yuzup, sudan ckip 25 sinav cekip suya geri girip, biraz durup gene depara kalkiyorlar. Burada insanlar bir sportif ve bir iri, benim bacagim kadar kolu olan adamlar, benim belim kadar ensesi olan develer var burada, biraz moralim bozuldu ama napayim, tembelim :) Neyse ben de baktim yuzemiyorum bari suraciga kivrilayim diye sezlonga uzandim, heralde uyumusum 1 saat, bir yuzdum ciktim gene. Soyunma kabini diye bir sey olmadigindan biraz tedirgin oldum ama artik yigidin mali meydanda olur ilkesini uygulayacagim, diger turlu hamam bocegi gibi tuvalete git elinde sortla, oradan don falan filan, cirkin isler.. (Memo bu tam sana gore, butun teshirciligini burada gel yap, bizi de rahat birak)

Oradan donerken biraz orada biraz burada oyalanayim dedim, bakinayim, dolanayim dedim. aklimda yapacak sey yok, ama boyle zaman gecirirken paketlerimden bir baskasinin daha yonetimin ofisine geldigi aklima geldi, ne yazik ki cok gecti, yarin sabah almam gerekiyordu. Ben de odama gittim, biraz bakindim, ders calistim, cikip Arizona Commons adli ogrenco konutlarina gittim, Orada bolca muhabbet ettikten sonra (daha mutlu bir bicimde) odama geri dondum ve gunum boyle bitti. Ama sabah erken kalkip yonetimden paketimi almam, odama geri getirmem, icinden baz esyalari alip okula kosmam gerekiyordu.

Simdi Oytuncum buralar gene biraz sana, gene biraz fotografcilik.. Burada teker teker rulo film almak yerine gittim 100 feet film ve tekrar kullanilabilir kartus aldim. yani filmin teneke kismi. Kucuk bir alet var, karanlik odada icine filmi koyuyorsun sonra da kartuslara filmi doldurup doldurup kullaniyorsun ve ayni kalitedeki film yari fiyatina geliyor, (kartus paralarini da dahil ettiginde, ustelik o parayi da sadece bir kere oduyorsun) Biraz dikkat gerektiriyor ama heralde 2 saat icinde 25 tane kartusu doldurur, baya da ucuza acimadan cekersin, aklinda bulunsun. Iste bugun bunu yapmayi ogrendim. Birikmis odevlerimi ve ders calismalarimi yapmaya calistim, derste muhabbet falan derken zaten aksam kac olmus..

Simdi belki alisverise gidicem, yarin sabah (cumartesi) saat 6.00 da kalkip doga yuruyusune gidicem, hem hava serin oluyor o saatte hem de 15 km kadar bir rota yuruyucegiz. Daha once hic gitmedigim icin, yorgunluktan olmezsem yarin anlatirim. Alisveristen donunce de insanlari arayip ne var ne yokmus ogrenecegim.

Artik eskisi gibi parti, bulusma olmuyor, sorun bende saniyordum, sorun arkadaslarimin bolumlerinde. benim gibi muhendislik okuyanlar rahatken edebiyat, fizik ve matematikciler oluyor, dun bir baktim bir raf kitap dizmisler (abarti) okumalari gerekiyormus.. Vah vah dedim, korktum kactim..

Az sonra fotograf makinem de gelecek, ikinci el oldugu icin nasil bir sey cikacak bilmiyorum. Umarim iyi olur, simdilik hoscakalin..

Son dakika duzeltmesi: Az once gene sans eseri foto makinemi aldim. Az kalsin unutuyormus kurye, yanina gittim "Hooop abicim, benim paketim vardi yahu, noldu o bakalim" dedim, o da aa dur valla unutmusun dedi ve dunyalar guzeli Canon A1 'imi bana veriverdi. Valla cocugu kucagina verilmis anne gibi hissettim kendimi.. Hemen oracikta acti kutuyu(masallah super paketlemisler), piril piril makinemi gordum. Kendisi tahminimce 25 yasinda bir makine ama hamambocegi ozelligi gosterdigi icin hala tikir tikir calisiyor, ustundeki cizikler de butun anilarini yansitiyor. Birazcik lighmeter i ayarsiz sanirim ama ufak bir fiyata o da yapilir gibime geliyor... Bu hafta sonu deneyecegim, bakalim nasil olacakkkk 

Kihkih.. ehiehi

Hiç yorum yok: