4 Mayıs 2010 Salı

Mehmet Kurt'tan Buyuk Iddialar

Donemin en buyuk bulusmalarinin sahibi olan Mehmet Kurt, son yaptigi organizasyonun arkasindaki gercekleri acikliyor.

Daha once Kapadokya plani yapip ortada birakilan Kurt, her ortama cikip gelistirdigi lunapark organizasyonlarinda da sumuk gibi yuz ustu kaldi.

Mehmet Kurt'un son organizasyonu 7 mayis cuma gunu adalar turu... Bolumun insanlarini davet eden Kurt, "Iki kisi bile olsak gidicem, artik kimseye guvenmiyorum,"dedi ve ekledi "Ben baska organizasyonlar yapiyorum, herkes geliyor. Makinede neden boyle oldu anlamadim."

Gunun sonunda en guvendigi insanin Mete Mutlu oldugunu aciklayan Kurt, en azindan Mete'nin daha en basindan "Gelmeyecegim" dedigini soyledi.

Kurt'u gelecek organizasyonlarda daha ucuk fikirler sahibi olmasini tembihliyorum. En azindan plan gerceklesmezse sucu planin imkansizligina atabilir.

Not: Bu haber yazilirken, Mehmet Kurt Gurcistan planindan bahsetmeye basladi ve ekledi "Gurcistan plani neden yalan olsun? Coca cola nin 25 kurus oldugu yer.."

Hiç yorum yok: