9 Mayıs 2010 Pazar

Mehmet Kurt'un Hayalleri Gercek Oldu, Kendisi Pisman

Yillar boyu organizasyon yapmanin pesinde kosan, okul disindaki arkadaslari ile dolastigini iddia edip de kendisine sahit bulamayan Mehmet Kurt, ilk defa halka acik bir mekanda baskalari ile goruldu.

Gecen cuma gunu Ada'da gorulen Kurt, once arkadaslarini saklamaya kalkisti. Kurt'a bu davranisinin sebebini sordugumuzda, "Bunda yildir organizasyon yapiyorum, satiliyorum. Yillar icinde olusturdugum bu mazlum goruntumun 2 bira, bir manzara ugruna bozulmasini istemiyorum" dedi.

Mehmet ile gorulen gencler, durumdan saskin, habersiz ve neler olup bittigini anlamaz durumdaydi. Adinin Gizem oldugunu soyleyen vatandas "Durumdan haberdar degildim, Mehmet'in boyle biri oldugunu bilseydim, gelmezdim, cok pismanim" dedi.


Genclerin fotografini cekmek istedigimizde Mehmet Kurt'un deliler gibi somurttugu, arkadaslarinin ise onu tanimazmis gibi poz verip baska yona baktigi gozumuzden kacmadi..

Hiç yorum yok: