29 Mayıs 2010 Cumartesi

Mert Yasar Hakikaten Motor Aliyor

Bir suredir motor alma hayallerini ulu orta dile doken Mert Yasar, bu hayallerini sonunda gercege geciriyor.

Honda CBR 125 almayi planlayan Mert Yasar, bugun sonunda bir motoru gormeye gitti. Motorun sahibi ile konusan, anlasmaya calisan Mert Yasar, bu konuda baya hevesli ve bu isi bir hafta icerisinde bitirmeyi planliyor. Vitesli motor almayi planlayan Mert'in tek sorunu daha once hic vitesli motor kullanmamis olmasi ve hala motor ehliyeti olmamasi. Ama Mert'i gonulden destekliyor, kazasiz belasiz motor kullanmasini diliyorum..

Motor almanin disinda Mert, kendini ekipman olarak da gelistiriyor. fotoda gorulen kirmizi yarim kaski almayan Mert, gozune sinek kacmasin diye bir de kayak gozlugu alacak.. Bu ikili baya ekonomik ama agiza kacan bocegin de haddi hesabi olmayacak. umarim kendisi cicek acmis tarlalarin cevresinde dolanirken essek arisi yutup essek gibi tepinmez.

Bunun disinda Mert'in gazi bana da bulasti. Ben de motor almaya karar verdim, annemleri ikna etme asamasindayim. hani motor almasam da bir kask alayim, kendimi gaza getireyim diyordum. Ancak Mert ile takilirken cok kaliteli, cok ucuza bir kislik motor montu bulduk, kiz mantigi ile hareket edip, yazin asla kullanamayacagimiz motor montunu daha motor almadan aliverdik. Ne kadar zarardayiz, ne kadar kardayiz bilmiyorum ama yaptigimiz nedense hala cok mantikli geliyor. Sanirim motor parasindan cok ekipman parasi verecegiz.. Umarim sonumuz hayirli olur.. Kazasiz belasiz giyelim montlarimizi Mert Yasar'cim...

Not: Ikimizin de ucuz diye kislik mont almis olmasi gercek; saka gibi olsa da..

2 yorum:

İpek. dedi ki...

blogunuzun takipçisim, ailece ayıla bayıla izliyoruz. yeni gelişmeleri heyecanla bekliyoruz, montunuz da hayırlı olsun. ha bi de mert yaşara denize düşen gözlüğünden de alırsanız bi ara hiç fena olmaz. sevgiler

northern star dedi ki...

kısa sürede ehliyetlerinizi almanızı ve kazasız belasız günler diliyorum, allah sonunuzu hayır etsin :)