13 Ekim 2008 Pazartesi

Bugunun olaylari hem de sicak sicak..

Bugun tekrar tirnmanisa gititm, dunku tembellikten sonra bugun buyuk bir kararlilikla kalkip esyalarimi toplayip yumurtami yiyip yola ciktim. Giderken tabiki kocaman bir sandvic ve icecek bir kac bir seyler aldim ki ac kalmayayim, mutsuz olmayayim. Sabahlari artik soguk olmaya basladi ama ben nasil olsa hava isinir, guneste yattim mi bir seycigim kalmaz diye sortla cikmistim evimden. 

Kararlastirlan yerde bulustuktan sonra 3 araba yola ciktik ve Munchkin Land diye bir yere gittik. Nerde diye sorarsaniz gene Mt Lemmon'da yaklasik 50 dakika kadar uzaklikta. arabasina bindigim insan David, kendisi Tip alaninda arastirma uzmani sanirim. Biraz anlatti da ben her seyi anlamadim sabahin o mahmurlugu ile. Neyse, gidecegimiz yer tabiki gene yol ustu degildi. Arabalarla sacma sapan patikalarda bir sure yol aldik ve yaklasik yarim saat yurudukten sonra tirmancagimiz yere vardik. Iste burasi..

Amanin, o da nesi, meger timanacagimiz duvar batiya bakiyormus ve deli gibi ruzgar aliyormus, ben de cibil cibil gidicne bir de buz gini kayanin uzerinde oturunca benim bunyem bozuldu tabi bir yerden sonra. Hele bir de tirmanacam diye o soguk buz parcasini mincikladikca parmaklarimi hissetmez oldum, tepeye varirken sanki parmak degil tahta cubuklar kullaniyordum.. Gene de kolaydan zora dogru sanirim 5 kadar tirmanis yapip insanlarin bana teknik malzemeler hakkinda ders vermesini sagladim. Genelde baya ilgili oluyorlar zaten, kendileri de boyle ogrendikleri icin. 

Ben fotograf cekemedim ama cekilen fotograflarda da Evet iste buradan ulasabilirsiniz..

Oglenede dogru gunes kayaya vurunca biraz rahatladi sanirim herkes ama gene de sogugu yiyince benim bunyem afalladi, donus yolu boyunca sicacik arabada tembel tembel uyumusum. Odama geldigimde saat 4 civari idi, facebook'tan mesaj atmis bir arkadasim, Meksikalilarin unlu yemegi Taco ve Burrito (bildigin durum ama icinde her sey var) yemeye gideceklermis. Ben de hemen dus alip odama biraz sekil verip ciktim disari. Balikli burrito yiyip aci soslarin her birini deneyip yandiktan sonra heralde 1 saat kadar daha oturup oradan buradan konustuk. Simdi adini hatirlayamadigim bir icecekleri var, bizim sahlep'in sogugune benziyor tadi. Tekrar ogrenince yazacagim. En son butun artmis salsalari bir bardaga koyup icer misin icemez misin iddilari dondu durdu. Ben de tadina bakmadan durmadim ama hala yaniyorum.

Bu aksam orada benimle beraber baska bir exchange kiz daha bulundugu icin bazi konularda tek basima olmadigimi anladim, icim rahatladi. Bazen Amerikanlar konusmaya dalip gidiyordu, ben de aval aval bakarken bir baktim Malena'da avallamis, "sen de anlamadin degil mi?" deyince ayni durumda oldugumuzu gorduk. Bu olay bilmem kac kere de tekerrur etti..

Iste boyle, simdi ders calisacagim(yuh dana bu saatte mi diye sordum kendime).. Yapmam gereken odevler rapor ve iki tane sinavim ayrica alisverisim ve cekmem gerekn 1 rulo filmim var. Dolu bir hafta olacak, size de guzel bir pazartesi diliyorum..

Hiç yorum yok: