10 Ekim 2008 Cuma

Sicak havalarimi almayin..

Normalde Istanbul'da kisin sweat-shirtle dolasan ben, butun gece buz gibi havada orsada cibil cibil duran ben burada yamuldum. Burada hava normalde 35 derece oldugu icin bu zamana kadar, icim erimis, kaynamis bir takim degisikliklere ugramis. Su anda hava 28 dereceye dusunce garip hissetmeye, pantalon giyme istegi duymaya basliyorum. Yarin 28 derece ve yagmurlu olacakmis, bana kis gelmis gibi geliyor. Almasinlar elimden kaynar havami, guneslenme sansimi, havuzda yuzme hakkimi istiyorum, kemiklerimi isitmak istiyorum, yasli amcalar gibi guneste tembel tembel oturmak istiyorum. Gelecek hafta San Franciscoýa gidecegim ama sirf bu yuzden icimi urpertiler kapliyor.

(Simdi tekrar baktim, ondan sonra gene 32 derecenin ustune bile cikacakmis, mutlu oldum :) )

2 yorum:

bürge dedi ki...

ya cok kiskandim gecen gece burda eksi 1'e dusmustu (gecenin 2sine kutuphaneden oldama yaptigim yolculuk baya acili gecti, o nedenle bakma ihtiyaci hissettim..) bugun guzeldi have, ama ben 3te uyandigim icin pek tadini cikaramadim..

Mete Mutlu dedi ki...

ben burada ogleden sonra olsun da saglikli gunesleniyorum diye bekliyorum bazen.. :)