2 Ekim 2008 Perşembe

Yemek Tarifleri 2: Icinde her sey olan bir tavuk yemegi

Tencerenin icine ne bulduysam koydum, hani kotu kokmasa bile ben bile korkmaya basladim.. Zor gunler beni bekliyor sanirim..

----------------

Bu yemegi bitirdikten sonra icinde neler var anlatayim..
  1. 2 adet orta boy sogan kesilir, zeytinyaginda kavrulmaya baslanir, Yaklasik 3 dakika sonra 2 avuc kadar pirinc katilir, hepsi bir guzel pisirilir..
  2. Yarim kilo kadar ufakca kesilmis tavuk gogsu tencereye ilave edilir.
  3. Tavuklar beyazlasinca karisima bir konserve garnitur ilave edilir. Soya sosu ve kesilmis domates konus. Guzelce karistirilir, hepsinin esit derecede yanmasina (ahaha evet) dikkat edilir.
  4. Soya sosu az olmustur, biraz daha konur (ben bunu adimi 3 kere yaptim)
  5. En sonudna hepsi guzel guzel fokurdayinca ocaktan alinir.

Bu yemegi yaparken su koymadim, ama cok koyu oldu, ben de o yuzden her isittigimda yarim bardak su ilave ettim, daha bir tatli oldu. Bu arada pirincler en basta pismicekmis gibi geliyor ama burada sabir ve deneyim devreye giriyor, daha sonra yemegin butun suyunu homkuren pirincler bir guzel enfes oluyor.

1 yorum:

doctor no dedi ki...

Bloglarınızı takip ediyorum, dizi filmden daha fazla merakla. Amerika'nın iki eyaleti ve iki üniersitesini, aynı anda yaşatıyorsunuz.
Anne yemekleri özlemi kokuyor,son mesajlar.
Sağlık ve başarı dileklerimle..