9 Ekim 2008 Perşembe

En sonunda ben de bunyemi zehirleyip alkol alabildim

Boyle deyince kulaga cok kotu geliyor ama ben de dun ilk defa bir bara gidip adam gibi bir bira icebildim. Dun yuruyus klubunun toplantisindan sonra bir yere gidip pizza yiyip dagilmaya karar vermistik. Gittigimiz yerde pizza yiyelim derken bir de baktim ki kimlik kontroolu yok, herkes rahat rahat bira iciyor, ben de kararsiz bakislarina burunup, menuye bir bakip "himm sundan alayim zahmet olmazsa" edasinda bir bira soyledim. Aslinda kulaga cok basit bir olaymis gibi geliyor ama hic de oyle gorundugu gibi kolay degil :) Cok cool ve sakin olmak lazim..(Bohh)

Neyse boyle iste, orada heralde 3 saat kadar oturduk, baya muhabbet ettik, gulduk eglendik, caldik oynadik(hizim kesilmedi). Daha sonra Adam tarafindan evime birakildim, kendisi iyi insandir, seerim, klubumuzun de yeni baskani. Ayrica daha Seatlle'dan geleli 3 ay olmamisken kocaman bir atlayis yapti, takdir etmeden gecemiyorum kendisini.. (Bu arada klup toplantisinda insanlar kampcilik malzemelerini tanitti, oyle Tamer ve benim goturdugumuz gibi dana kadar tencere goturmemek lazimmis, kizlardan bir tanesi 1 haftalaik kampa sadece 10 kilo esya ile gidebiliyormus(kendisi ultralight sinifi kampci olur))

Simdilik boyle, haftaya sinavlarim var, tam iki tane, sonra da San Francisco'ya gidiyorum. O yuzden bir telas, bir kosturma icerisindeyim. Cuma gunu bi partiye, cumartesi veya pazar gunu de ya tirmanisa ya yuruyuse gidecegim. (bu arada yuruyus deyip geciyorum ama genelde toplamda 10 km'den fazla yuruyup, yaklasik 600 metre irtifa kaybedip kazaniyoruz, hani zor degil ama oyle laylaylom hoppiri hoppiri de degil).

Optum, kendinize iyi bakiniz...

Hiç yorum yok: