31 Ekim 2008 Cuma

Hafta sonu Kamp..

Su anda blog yazarsam cok vakit alacagini dusunuyorum ve saat gec olmaya basladigi icin tavuk bunyemin uykuya ihtiyaci var. O yuzden buradan duyuru yapayim dedim.
 
Cuma ogleden sonra kampa gidiyorum, cuma aksami car camping, yani arabanin yani basinda kamp yapacagiz, cumartesi gunu 10 mil bayir yukari yuruyupo 4000 feet kadar irtifa kazanacagiz, pazar gunu de arabaya geri yuruyup eve geri donecegiz. Toplamda 20 mil kadar bir yol. Yagmur gozukmuyor ama soguk oalcakmis hava sanirim. Kat kat giyeecegim yani ben de. usumeyecegimi umuyorum, usumek icin son onlemim de alkol. Esyalarimin cogu da zaten odunc alinan seyler, uyku tulumu, mat, canta, cadir, hepsi ya baskasinin ya klubun, ama burada bunlari almaya gerek gormedim, gariptir ki loop cantalar turkiyede daha ucuz, bir de burada guvenemedim, bilemedim.. 
 
Telefonumun cekecegini sanmiyorum, beni gundelik arayan cicilerim o yuzden beni merak etmesinler. Doner donmez hemen yazmaya calisacagim ki anlayin ayilar tarafindan yenmedim.
 
Bu yaziyi da bloga yazmaya karar verdim bu kadar olmusken, kendinize iyi bakin, opuldunuz..

Hiç yorum yok: