11 Ekim 2008 Cumartesi

Kosturmacali Cuma aksami

Normalde cuma gunleri dersim olruekn hoca artik cuma gunleri dersi yapmak yerine o gun sabahtan ders notlarini itnernete koyup pazartesiye ayni ders notlarindan odev vermeye basladi. Dolayisi ile bugun sabahtan oglene kadar uzanan bos bir gunum oldu. Ben ne yaptim? Butun gun rapor yazmam alzim diye ortalikta dolastim, biraz ders calistim, biraz film izledim ve uyukladim. Aksama Andreas'larin evinde parti oalcagi icin ona kadar zaman gecirdim resmen. Saat 8'de oraya gitmeyi planliyordum ama nedense son dakikaymis gbi saat 7'de odev yapmaya basladim.

Saat 9'da oraya vardigimda sikintidan patlamakta olduklarini gordum. Kart oynamaya baslamislar ama sikici mi sikici, biraz orada takildiktan, biraz muhabbet ettikten, bir iki biradan sonra onlar bara gitmeye karar verdiler. Gidecekleri bar da belli bir saatten sonra 21 yasin altini almadigi icin ben de eve yollanmayi planliyordum. Tam o sirada ev arakadaslari film izlemek ister misin diye sordular, ben de aha, neden olmasin dedim. Aslinda ev arkadasi Kimberly, ama onun bir de liseden arkadasi var, Alan(sanirim). Hemen kosa kosa gidip film kiraladik, eve geldik, bir de ne gorelim, Kimberly'nin kardesi arkadaslari ile buyuk boy televizyonu kapmis, arkadaslari ile Wii'de tennis turnuvasi yapiyor. Ama boyle hararet hali saha macta yoktur, insanlar bunun icin kagit kalem cikarip hem turnuva semasi yapmis, hem de tezahurat yapiyor. 

Bir miktar onlari izledikten sonra bir tanidiklarinin dogum gunu partisine gitmeye karar verdik. Heralde saf Amerikan partisine ilk defa girmis oldum, oyle bir ev, kapilar bacalar acik, ortalikta bira var, insalar beer pong oynuyor(icki oyunu), tiki tiki kizlar, ortalikta bir dolanma.. Dogum gunu cocugunun ise umurunda degil dunya, icmedigi sey kalmamis. Bir de herkesi cagirdigi icin oyle ozel bir dogum gunu de degil, biram var, evimde icin gibi bir davet. Orada 15 dakika kaldiktan sonra baska bir arkadaslarinin evine gittik, ben de bir biracik iciverdim orada. Tiyatro bolumunde okuduklari icin konulari biraz benle alaksizdi ama gene de iyi oldu.

Burada mesafeler uzun oldugu icin butun buralari araba ile dolasmak zorunda kaldik. Az once de beni odama geri biraktilar.

Yarin umitsizce tirmanmaya gitmeye calisacagim, kim gelcek bilmiyorum, kimseni gelmemesi ihtimal. O yuzden yanima kitap mitap da alacagim ki odama kos kos donmeyeyim, en kotu ihtimal gidip bir kahve iceyim, daha saglam bir kahvalti edeyim.

Bu arada bugun Senan'nin tavsiyesi ile P.S I love you diye bir film izledim, bu yasimda agladim. Baya harciyor o film insani, aman kimse olmesin dedirtiyor. Olmeyin yani cicikolar, hepinizi operim kocaman kocaman..

Hiç yorum yok: