26 Ekim 2008 Pazar

Downtown ve Halloween benzerligi

Bugun asil planim tirmanmaya gitmekti, ancak daha once oldugu gibi ipi veya arabasi olan kimse gelmeyince biz gene pasa pasa evimize donmek zorunda kaldik. Bu ikinci kez oluyor ve biraz degil baya sinir bozucu bir durum. Artik tirmanmak icin spor salonuna gitmeye karar verdim. Oraya en son gittigimde iyi basladim, baslangic, orta seviyelerinde ilerledim biraz. Ama yorgunluk bas gosterince ve ilk dususumu de yaptiktan sonra bir daha konsantre olamadim, kendimi parcalasam da cikamadim tepeye kadar. Baya sinir bozucu bir durum aslinda. Neyse bir sonrakinde daha iyi olurum. 

Burada aldigim fotograf dersi icin en az 5 tane galeriye gidip hakkinda 1 sayfa yazi yazmam gerekiyordu ve 3 tanesi onumuzdeki haftaya. Ben de gidiyim bari onu yapayim dedim. Gittiklerimden biri genelde kanvas ustune yagli boya seklinde calismalar olmus. O sikici. Ikinci girdigim yer aslinda baya guzel. Bu bildigimiz karolari kendin yapiyorsun, sadece oyle boyama degil, oradaki cicili bicili kaliplari da kullanabiliyorsun. Baya begendim orayi, ama ucuz degil pek. 64 inc karelik bir karo icin 50 kusur dolar odemek gerekiyor. Ucuncu gittigim ise dijital foto calismasi falan olmus. Oyle biraz sanat kattim kendime.

Burada cikinca sans eseri dunayinin en guzel magazalarindan birine girdim. Kamp, motorsiklet, asker malzemeleri, ucuz ivir zivir satan bir dukkan. Aradiginiz her turlu silahtan el bombasina, cadirdan uyku tulumuna bir suru sey var. Aslinda o kadar cadir yok ama tum kampcilarin bayilacagi ivir zivirlar var. Bilmedigim bir suru sey ogrendim, mesela "Cast Iron" denilen dokme demir tencereler var. Kucucuk tencere 5 kilo falan geliyor, cidden dokme demir ama yemekler inanilmaz lezzetli oluyormus. Kampta yemek pisirme kitabi alacaktim ama 16 dolardi, biraktim, amazonda daha ucuza var.

Oradan ciktiktan sonra bir de downtown'a gideyim dedim. Hani gece gitsem sehri zombi basmis sanirim. Sokaklarda neredeyse kimsecikler yok. Sadece evsizler cikmis disari, bir de pesime takilmasin mi biri, yarim saat takip etti valla. Pantalonum da dusuyor bir yandan(kemerimi unutmusum), adam saldirsa kosamayacagim. Cidden boyle herkes sanki Cadilar Bayrami'na onceden hazirlanmis, bir garip, bir dokulmus. Bu sozleri soylemek hos degil belki ama durum cidden bu, gece de asla gitmem heralde tek basima. (valla hic boyle diyecegimi dusunmezdim ama oglen bile korktum)

Daha sonra otobuse binip okula dogru ger dondum, bugun amerikan futbolu maci var, ama ben tirmanmaya gidecegim diye bilet almamistim. O yuzden evime geldim, simdi Baget ekmek yapiyorum. Bakalim guzel olursa size de yaparim ama tarifimi aciklamam..

Hiç yorum yok: