21 Ekim 2008 Salı

San Francisco'da mont, Tucson'da Sort...

Gecen haftam o kadar dolu ve o kadar yorucu gecti ki dakika basi yazdigim bloglarima bile dokunmamisim. Bugun de her seyi yazamayacagim, o yuzden zirt pirt yazip minik minik arayi tamamlamaya calisacagim..

Gecen hafta iki adet sinav, bir rapor, bir fotograf odevi sonrasi Sena ile San Francisco'ya gittim ve inanilmaz eglendim. Inanilmaz usudum, inanilmaz yemekler yedim ve inanilmaz bir yorgunlukla tek basima kaldigim evime geri dondum. Sena ile 4 gun gecirdikten sonra uzerime gene yanlizlik ve huzun coktu, o yuzden onumdeki hafta daha da zor olacak. O da zorluk cekiyor, bakin burdan da onun yazilarini okuyun..

Bu ozetle simdi burada biraz noktaliyorum, ama gelecek bekleyin(bazilariniz uzun olanlari okumuyormus zaten), simdi carsamba gunku sinavima calisiyorum, odam da tam bir copluk alani.. Kendinize iyi bakin, optum sizi..

Hiç yorum yok: